חשיבות תרגול יוגה

שיעורים של יוגה לגברים הפכו בשנים האחרונות לפופולריים ומבוקשים יותר ויותר. מצד אחד, אפשר לומר שכל אדם, גבר ואישה כאחד, יכול לתרגל יוגה ואין כאן הרבה הבדל מבחינת גברים או נשים. מצד שני – יש ערך מוסף לקבוצה שלוקחים בה חלק ולכן שיעורים שמיועדים לגברים בלבד יכולים להיות נוחים יותר עבור מי שמעדיף שלא לקחת חלק בקבוצה שיש בה נשים. יש אנשים שתנועות הגוף ותנוחות היוגה גורמות להם למבוכה או תחושה לא נוחה ולכן יעדיפו שחברי הקבוצה האחרים יהיו מאותו המגדר כמוהם. כיום דווקא כן ידוע שייתכנו הבדלים בביצועי התנוחות בין גברים לנשים ומכאן החשיבות של שיעורים המוצעים לגברים בלבד.

 מה מייחד שיעור יוגה לגברים?

אי אפשר להתעלם מהעובדה שמבנה הגוף שונה בין נשים לגברים. נתון מדעי זה יכול להיות העיקרון שעל פיו יוחלט לקיים שיעורי יוגה לגברים בנפרד. ברגע שמצרפים לזה את התחושה הנוחה שגברים יחושו בקרבת גברים אחרים הרי שמתקבל תמהיל מצוין שבזכותו קבוצת גברים יכולה בהחלט ליהנות משיעור יוגה איכותי, יעיל ובריאותי וכך כל גבר יכול לעסוק בתרגול יוגה בדיוק כמו שהוא רוצה וכמו שנוח לו. המדריך יידע בדיוק איך להציע לגברים לבצע את התרגילים ואת התנוחות ואפשר יהיה להתרכז בתנוחות שמתאימות להם ומגיעות מעולם התוכן השגרתי והיומיומי של הגברים המתרגלים.

החשיבות של תרגול יוגה בכל זמן ובכל גיל

לא בכדי יש שיעורי יוגה לגברים בלבד. מדובר כבר מזמן בהבנה מעמיקה על כך שהיוגה יכולה לסייע בחיבור של כל אדם לפנימיות שלו ובהגעה שלו לאיזון נפשי, רגשי ומנטלי. התרגול מביא איתו למידה על טכניקות נשימה, הארכת השרירים וטווח התנועה והזרמת מחזור הדם. כל אלה חיוניים ביותר גם עבור גברים, בכל גיל ובכל מצב בחיים ולכן ההמלצה הגורפת כיום היא לתרגל יוגה וליהנות מהיתרונות שהיא מציעה ושאפשר להרגיש אותם כבר מההתחלה.

סטודיו פנימה בירושלים מציע שיעורי יוגה לגברים, נשים וילדים, בכל ימי השבוע ובמגוון שעות לאורך היום!

יוגה לגברים

עוד בנושא

יוגה בירושלים

כל אחד מאתנו יכול להביע את עצמו ולהתחבר לנפש הפנימית שלו על ידי שיעורי יוגה. סטודיו פנימה הוקם בשנת 2008 בשכונת בית הכרם בירושלים. מקימי

קרא עוד »

בלט קלאסי

טכניקת הבלט הקלאסי מהווה את הבסיס לכל טכניקות המחול. הבלט הקלאסי הוא המקור שממנו התפתח המחול המודרני. טכניקת הבלט היא התווים שלאחר למידתם ניתן לנגן

קרא עוד »
דילוג לתוכן