הסיבות לבחור בשיעורי יוגה ירושלים

סטודיו פנימה אשר הוקם בשנת 2008 מעניק את שירותיו ועזרתו בעבור כל אדם אשר מעוניין להשתתף בשיעור יוגה ירושלים. שיעורים אלו נועדו להעניק לכל גבר ואישה את הרגע בו יוכלו להתנתק מכל הלחצים והעומסים של חיי היום יום וללמוד להתרכז בעצמם לשם שינוי, זאת הן מבחינה פיזית והן מבחינה רוחנית. אין ספק כי שיעורים אלו יוכלו להטיב עם כל אדם אשר ייקח בהם חלק, אז למה אתם מחכים?

אנשים רבים מכל רחבי העולם כבר מכירים את יתרונותיהם של שיעורי היוגה ועל כן הוסיפו אותם אל השגרה היומית שלהם. בין אם בבקרים או בערבים, בסופי השבוע, בפעילות עצמית בבית או בשיעורים ואפילו בסדנאות מרוכזות שאורכות מספר ימים באזורים נינוחים ומרגיעים בכל רחבי העולם. העובדה לכך כי שיעורי יוגה ירושלים הפכו להיות כה פופולריים ואהובים טמונה בעובדה כי היוגה חושפת בפנינו מגוון רחב של יתרונות הכוללים בין היתר גם את הנקודות הבאות:

  • שיפור גמישות, כוח וסיבולת – סוג פעילות ספורטיבית זה דורש מאמץ גופני וריכוז רב מן התלמידים. כך שלאחר תרגול מתמיד ניתן יהיה לראות שיפור משמעותי ביכולות הפיזיות של התלמיד, זאת לרבות שיפור בגמישות ועליה בכוח ובסיבולת.
  • הקלה של הלחץ – חיי היומיום שלנו עמוסים בלחצים ואתגרים רבים. שיעורי היוגה בירושלים יעניקו לכם את ההזדמנות לקחת הפסקה ולהתמקד בצרכים שלכם, הן הפיזיים והן הרוחניים.
  • לא נשארים לבד – פעמים רבות אנשים בוחרים להתחיל לתרגל יוגה בכוחות עצמם, אך חשוב לזכור כי ביצוע תנוחות מסוימות ללא ליווי צמוד בצורה לא נכונה עשוי להביא לפגיעה גופנית ועומס מיותר על הגוף. בשיעורים ניתן יהיה להיעזר במדריכים ובמורים על מנת לשפר את הטכניקה ולהשתפר.

כל אחד יכול לעשות יוגה

סטודיו פנימה מאמין ביכולתו של כל אדם לעשות יוגה ולהשתפר בתחום. זאת ללא קשר לגיל, מצב בריאותי, גמישות וכשירות. היופי ביוגה הוא בעובדה כי קצב ההתקדמות של כל תלמיד הינו אינדיבידואלי ועל כן מאפשר לכל אדם להתקדם בקצב המתאים לו, ללא קשר לנקודת הפתיחה שלו.

yoga_09-34-1000-600-80

עוד בנושא

מחול מודרני

המחול המודרני מוביל להתנסות רחבה של תנועה בחלל, עבודת רצפה, מוסיקליות ואימפרוביזציה. השיעור מתבסס על טכניקות מחול ידועות כגון "מרתה גראהם" ו"רליס", אך בנוסף שואב

קרא עוד »

יוגה בירושלים

כל אחד מאתנו יכול להביע את עצמו ולהתחבר לנפש הפנימית שלו על ידי שיעורי יוגה. סטודיו פנימה הוקם בשנת 2008 בשכונת בית הכרם בירושלים. מקימי

קרא עוד »
יוגה בירושלים

ויג'נאנה יוגה

בסטודיו פנימה, אנו מלמדים בשיטת ויג'ננה יוגה. מורי היוגה הינם בוגרי הקורס למורים בכירים במכללת וינגייט בהוראת אורית סן גופטה. אורך השיעורים הינו שעה וחצי

קרא עוד »
דילוג לתוכן