מחול לנשים מודרני

סטודיו פנימה הוקם בשנת 2008 בירושלים על ידי חגית ויונתן גרוסמן. הסטודיו פועל כיום בשני כיוונים עיקריים: תנוחה ומחול ויוגה. אנו מאמינים בכי שני העולמות הללו, שלרבים נראים שונים ונבדלים אחד מהשני, יכולים להפרות ולהתחבר יחד. הפנמה של דרך היוגה משנה את דרך המחול והופכת אותו מדויק, נעים ובריא יותר. אנו מאמינים כי מחול הוא ביטוי להבנה של הגוף ולכן תנועות הריקוד שלנו מכוונות פנימה ולאו דווקא החוצה.

אנשים רבים רוצים ללמוד מחול מודרני ושולחים את הילדים שלהם ללמוד מחול מודרני וזאת בכדי להביע את עצמם באמצעות הריקוד. המחול המודרני משלב לימוד מחול קלאסי יחד עם סגנון חופשי ופתוח יותר. אצלנו, לימודי המחול משתלבים ביחד עם הפנמה והעמקת עולם היוגה. התנועות המשולבות הופכות יחד לריקוד אחד רך, יצירתי ושקט.

שיעורי המחול המודרני שלנו בנויים מתרגילים בתנוחות שונות: עמידה, ישיבה, הליכה ועד לקומבינציות משולבות. אנו שמים דגש רב על אימפרוביזציה (אלתור) המאפשרים לתלמיד להתחבר לתנועה הפנימית והאישית שלו. במסגרת השיעור נחזק את מבנה השלד, נשים דגש על יציבה נכונה ועל תנועה מובנית. כל אחד לומד ומתקדם בהתאם לגופו ויכולותיו.

שמים את התחרותיות בצד:

המטרה שלנו היא ללמד את התלמידים כלים שבעזרתם יוכלו להביע את עצמם דרך המחול. אנו מעוניינים ליצור אווירה לימודית מפרגנת וחסרת תחרותיות. איננו מתפשרים על רמת מקצועיות גבוהה ולכן כל תלמיד מקבל יחס אישי והתקדמות בהתאם ליכולותיו וצרכיו.

מחול לנשים בירושלים

מאז שאת זוכרת את עצמך מה שבאמת רצית היה להירשם לחוג של מחול לנשים? אם כך, כדאי שתעצרי ותיזכרי לרגע: אנחנו חיים בדיוק פעם אחת, אז למה שלא תנצלי את הפעם הזאת ותגשימי את כל החלומות שלך? אין זה משנה בת כמה את או מה מנע ממך לקום ולרקוד עד היום, כי מה שבטוח זה שבסטודיו פנימה תגלי שגם את, כמו כל אישה אחרת, פשוט יכולה לרקוד וליהנות מכל רגע, אז למה לחשוב פעמיים? 

מחול לנשים – מודרני ומעניין

אם את חושבת על חוג מחול לנשים שכולל מחול מודרני, את בוודאי רוצה לדעת טוב יותר במה דברים אמורים ומה בדיוק כללים השיעורים. כאשר מדברים על מחול מודרני מדברים למעשה על המחול הקלאסי בשילוב של סגנונות אחרים כמו: 

  • יוגה.
  • פלדנקרייז.
  • תנועות בחלל הרחב.
  • עבודת רצפה.
  • אימפרוביזציה.

יש כאן שילוב מדהים בין המחול והיבטיו השונים ובין יוגה, מה שמוביל ליתרונות רבים. ראשית, מבחינה רגשית את תראי איך משיעור לשיעור את עוד יותר מאושרת, כי אחת ולתמיד תגשימי את החלום שלך ופשוט תרקדי! שנית, מבחינה פיזית הגוף שלך יהיה גמיש יותר ותוכלי לבצע הרבה יותר תנוחות ותנועות שבעבר היו נראות לך כמעט בלתי אפשריות.  

הסטודיו הנכון ללימודי מחול 

אין זה משנה בת כמה את והאם עד היום לא רקדת כי מה שהכי הטריד אותך זה מה אנשים אחרים חושבים עלייך כשאת רוקדת. מה שבטוח הוא שאם תפני עוד היום אל סטודיו פנימה תוכלי להיפרד מכל המחשבות הללו ולהתחבר למה שבאמת חשוב: אל עצמך. הסטודיו, שהוקם בשנת 2008 על ידי חגית ויונתן גרוסמן, מציע לא רק שיעורי מחול ויוגה – אלא גם ערך מוסף שילווה אותך אח"כ לאורך השנים. מדהים לראות כיצד אנשים שמתחילים לעסוק במחול, גם בגיל מבוגר, נהנים מכל רגע ושמחים על הבחירה המיוחדת הזאת, אז למה שלא תנסי את זה גם את? רוצה לקבל פרטים נוספים? להירשם לחוג מחול שמיועד לנשים? התקשרי עוד היום למספר: 072-2513336 ותראי שתגיעי לבית שלך בירושלים.

36087372_1684443181677307_2520790664791195648_o

עוד בנושא

תרגול פלדנקרייז בירושלים

פלדנקרייז ירושלים

פלדנקרייז שיעורים אם נמאס לכם מכאבי הברכיים, הגב, הצוואר או הכתפיים כדאי לכם להצטרף לשיעור פלדנקרייז ירושלים. הפעלת הגוף בשיטת פלדנקרייז תורמת לפיתוח העצמי ולארגון

קרא עוד »
יוגה בירושלים

ויג'נאנה יוגה

בסטודיו פנימה, אנו מלמדים בשיטת ויג'ננה יוגה. מורי היוגה הינם בוגרי הקורס למורים בכירים במכללת וינגייט בהוראת אורית סן גופטה. אורך השיעורים הינו שעה וחצי

קרא עוד »

מחול מודרני

המחול המודרני מוביל להתנסות רחבה של תנועה בחלל, עבודת רצפה, מוסיקליות ואימפרוביזציה. השיעור מתבסס על טכניקות מחול ידועות כגון "מרתה גראהם" ו"רליס", אך בנוסף שואב

קרא עוד »
דילוג לתוכן